طرح توجیهی احداث استخر شنا ،سونا و جکوزی

(2 بررسی مشتری)

990,000ریال

طرح توجیهی احداث استخر شنا ،سونا و جکوزی را با 99 هزار تومان دانلود؛برای سفارش طرح توجیهی با ویژگی های پروژه تان با شماره 09333673303 تماس بگیرید.

دسته:

طرح توجیهی احداث استخر شنا ،سونا و جکوزی، احداث یک استخر سرپوشیده برای شنا کردن و یا یک ورزش مناسب برای تناسب اندام  انتخابی عالی است. استخر سرپوشیدهداخل یک سازه  که سرپوشیده است , احداث می شود . هدف از تهیه طرح احداث استخرشنا ،سونا و جکوزی ایجاد یک فضای مناسب برای ورزش شنا در محیطی ایمن و سرپوشیده است . با ایجاد این مجتمع ورزشی آبی می توان زمینه اشتغال را برای افراد زیادی فراهم کرد , زیرا در این طرح علاوه بر در نظر گرفتن ورزش های شنا،جکوزی  همه موارد برای احداث رستوران و کافی شاپ  نیز در این مجمعه در نظر گرفته شده  است . در این طرح میزان زمین 3000 متر در نظر گرفته شده است . علاوه بر در نظر گرفتن  استخر شنا ،سونا و جکوزی , رستوران و کافی شاپ هم در طرح تعریف شده  است .

طرح توجیهی احداث استخر شنا ،سونا و جکوزی

اهمیت احداث و راه اندازی طرح استخر

امروزه با افزایش سطح زندگی ماشینی و کم تحرکی اکثر افراد , تمایل برای ورزش های آبی و ورزش های سالنی بسیار افزایش یافته است , بنابراین ایجاد محیط های ورزشی چند منظوره می تواند نقش موثری در جذب این افراد و ایجاد اشتغال و درآمد زایی داشته باشد.
نباید از فواید ورزش کردن غافل شد , بخصوص که امروزه سطح آگاهی و علم افراد بسیار بیشتر از قبل شده است و با تبلیغات و معرفی  می توان جایگاه مناسبی داشت ع بخصوص از بین رشته های ورزشی ؛ در مورد ورزش شنا که علاقه مندان خاص خودش را دارد و اگر محیط مناسبی باشد , ورزشکاران و علاقه مندان حتما استقبال می کنند. در این میان شنا از محبوب ترین ورزش ها است که به واسطه ایجاد نشاط و رفع خستگی بیش از پیش مورد اقبال عمومی واقع گردیده است. خصوصا به منظور پر بار ساختن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، و هدایت آنان به سمت ورزش احداث استخرهای شنا حائز اهمیت خاصی هستند.

اهمیت ساخت استخر و اهمیت شنا کردن

شنا یکی از سالم‌ترین و ایمن‌ترین ورزش‌ها است، در هنگام شنا مفاصل مختلف بدن کمترین بار را متحمل می‌شوند و دستگاه گردش خون تلاش مداومی را انجام می‌دهد، به همین دلیل فواید شنا بسیار زیاد است  که در ادامه به طور خلاصه به آن اشاره ای می کنیم:

مزایای شنا

1. ارتقاء سلامت قلب یکی از فواید شنا این است که باعث سلامت قلب می شود زیرا شنا نیاز به تلاش دارد و این تلاش باعث افزایش ضربان قلب می شود که باعث افزایش جریان خون در بدن می شود و این برای تقویت عضله قلب مفید است.
شنا همچنین به کاهش فشار خون و رساندن آن به حد طبیعی کمک می کند و این امر همچنین به سلامت قلب کمک می کند.

2. بهبود ظرفیت ریه
ورزش مداوم شنا به ویژه شنای طولانی  که مستلزم ماندن در زیر آب برای مدتی خاص است، کمک زیادی به بهبود ظرفیت ریه ها و پاسخ آنها به متغیرهای اطراف خود می کند و این بهبود امر به تدریج انجام می شود.

این مزیت اغلب به ویژه برای مبتلایان به آسم که نیاز زیادی به تقویت ریه ها و افزایش تحمل خود دارند مفید است.

3. کاهش درد کمر
از آنجایی که وزن بدن هنگامی که در آب قرار می گیرد کمتر می شود، فشارهای وارده به کمر برطرف می شود، بنابراین هنگام شنا، افراد کمردردی را که قبلاً از آن رنج می بردند احساس نمی کنند.

4. افزایش و تقویت توده عضلانی
یکی از فواید شنا افزایش توده عضلانی به خصوص در ناحیه شانه ها و پاها است، زیرا مقاومت در برابر آب مستلزم تلاش متوسط ماهیچه های دست و پا برای حرکت در آب است و این باعث می شود که عضلات قوی تر و انعطاف پذیرتر شوند.

سایر مزایای شنا :
کاهش وزن.
ضد پیری.
بهبود کار مفاصل؛
بهبود خلق و خوی مانند سایر ورزش ها، به ویژه به دلیل احساس شناوری آرامش بخش.

سرمایه مورد نیاز برای احداث استخر شنا

استخرهای شنا به طور کلی به صورت سرپوشیده یا روباز احداث می گردند. استخرهای همگانی برای آموزش شنا، شنای تفریحی و شنای حرفه ای یا مسابقات طراحی می گردند. بسیاری از استخرهای شنا دارای بخش های دیگری مانند سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، بخش آب درمانی، رختکن ها و … می باشند.

میزان سرمایه اولیه احداث استخر به ظرفیت استخر و تعداد بخش های استخر بستگی دارد. سرمایه ثابت به ساخت استخر، ساختمان ها، محوطه سازی، تهیه تجهیزات استخر، راه اندازی تاسیسات و مواردی از این دست صرف می گردد.

طرح توجیهی احداث استخر شنا، میزان سرمایه اولیه را با توجه به مشخصات و مختصات طرح به صورت تخصصی و با داده های روز محاسبه می نماید.

معرفی تجهیزات مورد نیاز در استخر شناو سونا جکوزی

برخی از تجهیزات مورد نیاز پروژه که در طرح توجیهی احداث استخر شنا نیز معرفی می شوند، عبارتند از:

  • پمپ تصفیه آب
  • دستگاه کلرزنی
  • دستگاه جاروی استخری
  • فیلتر شنی
  • وان و جکوزی
  • پکیج گرمایشی استخر
  • مبدل حرارتی پوسته و لوله
  • جت پمپ جکوزی
  • بلوئر جکوزی
  • چراغ های استخری
  • نردبان و پله استخر
  • هیتر برقی یا گازی سونا

سفارش طرح توجیهی احداث استخر شنا ،سونا و جکوزی

برای سفارش طرح توجیهی احداث استخر شنا ،سونا و جکوزی می توانید با کارشناسان ما در کانون مشاوران طرح توجیهی تماس بگیرید.

جدیدترین استارت آپ ها با موضوعات کارآفرینی

  1. ثبت و یا تغییرات شرکت
  2. تدوین استراتژی کسب و کار
  3. طراحی سایت
  4. بازرگانی و صادرات و واردات
  5. استانداردسازی و گواهینامه های ایزو
  6. .اخذ مجورها و برون سپاری کارهای اداری
  7. برندسازی
  8. خرید تجهیزات کسب و کار
  9. خرید مصالح ساختمانی

2 دیدگاه برای طرح توجیهی احداث استخر شنا ،سونا و جکوزی

  1. هادی رحیمی

    بسیار عالی

    • عباس آبادی

      ممنون

  2. مریم

    عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *